AlbaniaForumsLife
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine

Shko poshtë

Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Empty Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine

Mesazh nga ♛Melody♛ Mon Aug 26, 2013 4:26 am

Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Lezha-2

Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine
Vendvarrimi i heroit tone kombetar Gjergj Kastriot Skenderbeu ne qytetin e Lezhes nuk eshte interesant vetem per te huajt apo vizitoret e ndryshem.
Te shumte jane edhe emigrantet nga kjo zone, te cilet synojne qe nepermjet historise te krijojne nje lidhje me te forte te femijeve me origjinen e tyre.
Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Lezha
Duke u shpjeguar per historine, keta emigrante mendojne se femijet e tyre krijojne nje identitet me te forte ne vendet ku jetojne, por nga ana tjeter i ben ata te ndjehen krenar me origjinen shqiptare.
Vizitat e familjeve emigrante jane te perditshme gjate sezonit te veres, dhe per drejtoreshen e muzeut, Mariola Gjoni, kjo ben qe tek ta te forcohet me teper identiteti kombetar.
Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Lezha-1
Vendvarrimi i Skenderbeut ne Lezhe ka shenuar bum vizitoresh, ku mbizotrojne turistet e huaj. Guida ne kete vend historik mundesohet  ne disa gjuhe duke dhene informacionin e nevojshem per cdo turist te huaj.
/Burimi: Ora News
♛Melody♛
♛Melody♛

Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Coolte21

Shteti Shteti : Varri Skenderbeut ne Lezhe, vizitore te vazhdueshem njihen me historine Albania_64

Gjinia Gjinia : Female
Numri i postimeve Numri i postimeve : 4419
Faleminderit Faleminderit : 70
Antaresimi Antaresimi : 22/04/2013

http://www.unicalbania.com

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi